Ela20 evet bizde sırf bu yüzden araba ve beşiği aldık sonrasında zor olabilir diye . Canım beşiği boş odaya kurduk salladık gelip gidip elliyorum 😂 bir de paketinden çıkan ürünlerin kokusu olur ya. O koku gitsin diye kapatmadık cam pencere açık havalanıyor . Böyle sallıyorum falan birşeyi yön şimdilik geçen de arkadaşın çocuğunu yatırdık uyudu denedik üstünde 😂