Canboni ben park yatak haricinde oturma odasında kullanmak için almayı düşünmüştüm canlı görme inceleme fırsatım da oldu fakat kararsız kaldım çünkü yüksekliği çok az bebek biraz büyüyünce acaba tehlikeli olur mu? Birde yere yakın olduğu için soğuk çeker mi? Kış bebeği olacak. Bu nedenlerle kararsız kaldım