Kızlar merhaba :) bende protein kaçağı çıktı ama çok az yani doktoe hani biz bu değeri saymıyoruz bile dedi ama yinede ben herr gün sağlık ocağındaki hemşireme tanaiyon ölçtürüyorum sağlık ocapı 10 dakikalık mesafede yakında neyse dün gittim tansiyon ölçülmeden dinleniyorum 5 6 dakika dinlendm sonra çapırdı beni içeriye tansiyonum yğksek çıktı ama şey dedi ilk kez böyle yüksek çıktı normalde normal çıkıyordu dedi kaç dakika olmuştu geleli dedi 5 6 dakika dedm belki o yüzdendr dedi yarında bir bakalım dedi ya bugunde oğlum çok az kıpırdadı zar zor hissetttm normalde aşırı aşırı hareketli geçenlerde de bu yüzden hastaneys gittim hatta sabahtan beri hareket etmiyor diye akşam üstü olduğunda hareket etmişti ultrasyona soktular nstye falan bir şey çıkmamıştı neyse ya şu 2 gündür de afederseniz kızlar don atlet bile dursam terliyorum ya bunun tansiyonla alakası olabilir ben mi evham yapıyorum acaba ama önceden de terliyordum bu alıyordum ama 2 gündür afedersiniz don atletle de dursam terliyorum terlemeyi geç su gibi oluyorum bakalım birazdan gidicem yine tansiyonumu ölçtürmeye 🤦♀️