Ulkar_Ulkar90 37+3 de bebeğimin fl değeri 2 hafta 3 gün geri , ikili , dörflü taramalarda bir problem çıkmadı , böyle değerlerle bebeğini sağlıkla kucağına alan oldumu ? Ya da ne gibi problemler yaşadınız doğumdan sonra ?
Ulkar_Ulkar90 Seymamuge ben 170, eşim 170, eşimin boyu erkeklere göre biraz küçük boylu , ben de öyle umud ediyorum ki, eşime benzeyecek, inşAllah sağlıklı olsun