kuzucumoglum başınız sağolsun çok üzücü gerçekten Allah sabır versin. Ama iyiyi düşünmeye çalışın sürekli, endişenizi anlıyorum, bende 32+3te bebeğimi kaybettim. Şimdi hamileyim ve sanki her an kaybedecekmişim korkusu ile yaşıyorum. Bununla baş etmek çok çok zor ama iyi bir doktor eşliğinde ve çok dikkat ederek ilerliyorum. Allah a emanet önce.. Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın. Ama önce kendinizi her anlamda toparlayın, hazır hissettiğinizde zaman kaybetmeden yeniden anne olun. Çünkü evlat, kaybettiğimiz bebeğin acısına şifa oluyor inanın.