Skrye03 Kizlar merhaba kızımın adını Eylül Lina koyucaktim ama eşim Umay ismini istiyor sizce Eylül Lina mı daha güzel Eylül Umay mı
balbocegimm Skrye03 eylül umay bence ama sadece umay koysanız daha guzel olur bence zaten cift isim koyunca ikisini birden kullanılmıyor
Skrye03 balbocegimm Nur_07 Eylül ismini rüydamda gördüm. Daha bebegimin cinsiyeti bile belli degildi onun icin koymak istoyorum
Nur_07 Skrye03 tek isim umay çok güzel bence ☺️ İki isim cocuga yük oluyo resmen okul hayatında falan , zaten sürekli iki isim söylenmiyo genelde biri tercih ediliyo nacizane fikrim 🥰