Melek__55 5+3 hamileyim vajina içinde batma ağrı bisy varmış hissi var normal mi acaba bu durum hiç doktora gitmedim bir hafta sonra gideceğim
DILOS06 Melek__55 bende de biraz yoruldugum zaman olmustu ama benimki ara ara bıçak saplanır gibi oluyordu sürekli oluyorsa pek bi bilgim yok ama dinlenmeye çalış bence siddetli devam ederse doktorunu arayıp bi sor derim ben.