miniksevdamm Kızlar amigurumi yaptırdınız mı minnoşlara ne düşünüyorsunuz hakkında yaptıranlar hangi sitede yaptırdı. Uyku fili mi amigurumi mi onada karar vermedim aslında karma karşık bir post oldu 😂
Kdk miniksevdamm ben kendim ördüm 😇 bi tane amigurumi tavşan kız ördüm. Bir tanede unicorn yapmayı planlıyorum ☺️
ozge_sblr miniksevdamm ayy ben kendim yaptım. Amiguramiden kocaman bir tavşan yaptım. Bıyu bebekten uzun oldu sanırım 🤭 üstüne de tulum yaptım. Çok tatlı oldu aynı hazır gibi. Kafama göre yaptım çoğu ölçüsünü de. Doğuma yakın yıkayacam sonra da bir süre annenin yanında yatması felan gerekiyormuş kokusu sinsin bebek çabuk alışsın oyuncağa diye. Bu bilgi de burda dursun 🤗
ctndg Bende yaptırmayı düşünüyorum bakalım bir kaç sayfa var beğendiğim ama. Biraz pahalilar ama bir sayfa var Uygun gibi diğerlerine nazaran bakalım dusunuyorum yaptırmayı
Minel355 ctndg amigurumi1225 e yaptırdım ben istediğiniz model boynyapiyor diğer fiyatlara göre daha uygun
ctndg @Bebekkatolyemm diye bir sayfa sanırım ona yaptircam fiyatta anlaştık ama ben haftasonu bekliyorum
miniksevdamm Elfglce ay ne güzel ya aslında lif falan biliyorum ama örgü sadece bir ters bir düz 🙈 amigurumi yapamam sanırım
Bts1 Elfglce bende hep kendim oruyorum kanatlı perdelere maymun falan yaptım kanatları tutturmaya bulutlu yastık uyku arkadaşı sesli hepsini yaptım şimdi ikinci çocuğuma inşallah yapicam 🙏🥰
Aselminaaa miniksevdamm aslinda cok kolay zor bir yani yok daha basit bir tariften baslayip bir tik zora dogru gidebilirsin
NaneLimon36 miniksevdamm bende sadece lif örmeyi biliyordum 😊 amigurumi çıngırak yapımını izledim ve yaptım şimdi bebekler tırtıllar örüyorum 🤭
Nazlimsu Ben ilkime kendim örmüştüm ama bu sıcaklarda pek örecek gibi durmuyorum #kaderinorguleri var ınstada ordan almayı düşünüyorum inşallah
Aselminaaa miniksevdamm ben suan kendim oruyorum hos benim oglum iki bucuk yasina girdi ama 2 yil once almistim tarihini yarim birakmistim biririm bali dedim😅
miniksevdamm @Elfglce @Kdk @ozge_sblr @Nazlimsu @Mucizem4111 @Aselminaaa Valla helal olsun kızlar size ellerinize sağlık bir gaza gelir gibi oldum ama burası çok sıcak Gaziantep elime alırsam bitiremeyebilirm ya 🙄
Aselminaaa miniksevdamm bitirisin kiz nie bitiremeyesin zaten 30 40cm bisey zor degil okadar 2 gundd ustune dusersen orersin
Kdk miniksevdamm bence bitirirsin. Zaten lif de yapıyormuşsun tığ tutmaya alışıksındır. Youtubedan sihirli halka nasıl yapılır bi bak çok kolay zaten gerisi sık iğne 🌸
Lavinlia miniksevdamm ay bu antepin sıcaklarindan önce tavşanlar ördüm arı ördüm buzağı ördüm ama sıcaklar başladı resmen tembellestim.Kuzu örmeye başlamıştım 15 gündür elimde sıcaklar çok fena ya yapamadım ben de eylül gibi tekrar ayı falan yapmayı düşünüyorum. Ama biraz yatkınlık varsa kolay tariflerden baslayabilirsiniz
ozge_sblr miniksevdamm canım bende öyle bir oturuşta yapmadı yavaş yavaş yaptım sıkıldıkça elime aldım parça parça yaptım. Doğuma daha varsa yavaş yavaş yap hem eğlenceli oluyor hemde ilk oyuncağını annesi yapmış olur 🤭
ozge_sblr miniksevdamm 😂😂 tabi çıplak mı olsun tavşancık 😂 hatta dur fotosu telefonumda varsa atayım 🤭 ![https://resimyukle.io/r/UxRQkfsY0I]