Kızlar Oksaparı buzdolabında mı saklıyorsunuz?
elizli_gunler güneşte kalmayacak şekilde oda içinde saklıyorum
Ben odada saklıyorum pencere zaten hep açık sıcağa mâruz kalmıyo yani 🙂
Yatak odamda dolabın içinde ama havalar çok sıcak sanırım dolaba koyucam
Bende buzdolabında saklıyordum, bugün öğrendim sakın koymayın dediler