Öncelikle merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim kendimi hasta gibi hissediyorum. Hiç halim yok. Mide bulantılarım yeniden basladı. Sizce neden böyle oldu aynı durumu yaşayan var mı. Birden elim ayagım titriyo sanki. vitaminlere henüz baslamadım etkisi var mıdır bunun?