Tahamm47 E bebekten Park besik alıp memnun kalan varmı yani şöyle uygun bişey bakıyorum 500 600 tl en fazla bütçem. Bu fiyatlarda alıp memnun kalan varmi
LivaveLeyla Tahamm47 baby&plus benim ki e bebeğin markası sanırım 500 tl falandı çok memnunum kızım 21 aylık 6.ayından beri onda yatıyor şimdi tekrar hamileyim bu bebeğim için üst katını kullanıcam
islimm__66 Tahamm47 biz aldık 400 TL ve herkes çok iyi diyor eşimin kuzeni kaç yıldır kullanıyorum çok iyi diyor
Martha Tahamm47 ben de 3 sene önce baby plus almıştım bir sıkıntı yaşamadım. İçine güzel bi yatak alın ama bence. Park yatak minderi çok ince kalıyor
LivaveLeyla Tahamm47 canım şuan e bebekten baktım yok sanırım benimkinden kalmamış ben geçen sene almıştım
islimm__66 Tahamm47 https://resimyukle.io/r/2D6dwveAWe aynısını aldık daha kurmadık erken diye ama herkes çok iyi diyor kız arkadaşlarım diğerinden almış hepsi pişman onlar bana bunu önerdi zaten
islimm__66 Tahamm47 https://resimyukle.io/r/2D6dwveAWe aynısını aldık daha kurmadık erken diye ama herkes çok iyi diyor kız arkadaşlarım diğerinden almış hepsi pişman onlar bana bunu önerdi zaten
Tahamm47 Birde şey diyorlar kaliteli olmadığında demirleri büküluyor o yüzden kaliteli bişey olsun istiyorum ilk gebeliğim Allah izin verirse
rosatue Tahamm47 anne yanı ahşap beşiklerden düşünmez misiniz? Heyner boş beşik bakabilirsiniz. İçinize güzel bir yatak alır koyarsınız. Karyola olarak bütçenize yakın ancak yatak eklendiğinde biraz artıyor haliyle
Mervee5959 Tahamm47 bende elele diye bi markadan aldım 680 tl di yatağı vs içinde kurdum gayet sağlam
A_S_K Tahamm47 Bu park beşiklerde marka farkı var sadece hepsi hemen hemen aynı. Ben kızıma mağazadan gidip hepsini görerek aldım. Babycasper marka o zaman daha ucuzlardı. E bebektekiler de güzel.