Kızlar bugün ilk önce nst ye girdim sancım çıkmadı. Daha sonra doktorum çatı muayenesi yaptı. Çatı müsaitmiş ve 2 cm açılmam varmış. Eve geldiğimde koyu renkli sümüksü kıvamda kanama olduğunu gördüm. Çatı muayenesinden sonra ağrım oldu ve şu an adet sancısından hafif sancılarım var 2 dk da bir 10 dk da bir geliyo gidiyo belli belirsiz. Sizce doğum başlıyor mu ne diyorsunuz😂