Merhabalar bir sorum var ben 2. Ayımdayım gebelikte. Sanki adet dönemiymiş gibi belirtilerini yine yaşıyorum sivilcelenme çikolata yeme isteği şişkinlik gibi. Hiçbi yerde cevabı bulamadım acaba her ay adet belirtilerini tekrar yaşayacak mıyız hamile olsak bile??