Arkadaslar merhaba 26 haftalik hamileyim dun gebelik sekeri olcumune gittim aclik 82 1.saat tokluk 221 2.saat tokluk 111 cikti ordan endokrine yonlendirdi oda diyetisyene cihaz alip 2 hafta olcum yapip diet listesine uymami solediler.2hafta sonra tekrar gel dediler orda o uzuntuyle sormadim aklima gelmedi tekrarmi yukleme yapiliyor.birde 3 aylik kan hba1c kan aldilar bunu neden aliyorlar.Bebegime bisey olmasindan korkuyorum.kilo alamamsindan vs bu sekilde olupta sagliklik dogum yapan oldumu dunden beri cok uzuldum lutfen basindam gecenler varsa bana yasadigi sureci anlatabilirmi?