Merhaba hanımlar,
5 haftalık gebeyim ve 7. ya da 8. Haftamda 13 saatlik bir araba yolculuğu yapmam gerekiyor. Tabi ki iki saatte bir mola vererek gitmeyi düşünüyoruz fakat daha önce tecrübe etmiş bir arkadaşımdan yol macerasını dinlemeyi çok isterim. Nelere dikkat ettiniz? Arabada ön koltukta mı arka koltukta mı oturmaı tercih ettiniz? Gibi gibi aklınıza gelebilecek her konuda fikrinize ihtiyacım var ❣️