Tugbaysma 3 aylık hamileyim koy evimizde yağmurdan kaçarken beton zemine yüz üstü dustum karnimda çarptı haliyle kanama vs yok korkuyorum basina gelen varmi hastaneye gitmelimiyim
Dilekcnkn Tugbaysma Ayy kuzum geçmiş olsun sen yine hastahaneye git ne olur ne olmaz için rahat etsin
Tweety1 Tugbaysma 18 haftalıkken banyoda kayıp düşmüştüm doktorum çağırmıştı yanına tedbir amaçlı çok şükür dedikleri gibi sıvıları onları koruyor ama yinede gidip gözükmeniz de fayda var geçmiş olsun dinlenin güzelce 🌼❤️
Tugbaysma Doktorum kanama agri olursa gel dedi şehre cok uzaktayım agri kanamadan yok sıvı onu korur dedi ama yinede çok korkuyorum agri olursa hemen gidicem cok saolun anneler 🥰🥰🥰
Burcu_NFUE Tugbaysma hastaneye gitsen çok iyi olur ne olur ne olmaz tedbir al düşük iğnesi olman gerekebilir