Yumurcakk Yagmur-anne hımm çünkü bu dönem öakar bölgesi cok hasssas oluyor ama haftanız nişana uygun hiç ağrım yokmu sancı vs
Yumurcakk Yagmur-anne sancı olmadan da gelmeyin diyorlar ay ilk hamılelıkler cok acemice insan ne yapıcagını şaşırıyo😂 bende 36+5im gece sancım oldu dedım kesın gelıcem yarım saatti sonra kesilmiş uyumusum
Yagmur-anne Yumurcakk 😂😂 dun hastaneye gittim kontrole de parmak ucu kadar acilman var dedi ilk dogum oldugu icin biraz gec olabilir falan nst de de sanci cikti ilk nasil olcak bilmiyorum🤭
Yumurcakk Yagmur-anne valla bazen düşününce boğulcak gibi oluyor ınsan bazen sacma bi cesaret geliyor ama cok kötü bişey olsaydı bence dünya çoğalmazdı. Ya yadq bi getirem bidaha getirmezmıydımı acaba😂