Hafissee ya cok zor kuzum rabbim yardımcın olsun son dönem bebegi taşıması cok zorlanıyordur eminim 10 gun kaldıysa bekle bence kuzum dayanmaya çalış benim iki doğumunda sezeryan normalde dogum öncesi sezeryanda dogum sonrası acin oluyor umarım çatı muayenesinde acilma başlamış olur dayanamazsan açılmadan sonraki sancilara sezeryan istersin kuzum rabbim seni bi avazda kurtarsin insallah doğunca meleğini kokla yerime 🌸