nagehan3534 Huzurmelegim_28 kac haftalıksınız bende de sıcak basması nefes darlığı oluyor 23 haftalığım 🥵
Huzurmelegim_28 nagehan3534 şuan 36+2 bebek yukarı çıkınca baskı uyguluyor sıkıştırıyor ondan szinkide kendine yer açmaya çalışıyordur bide sıcak havaaa 🥵🥵🥵😢😖
btuban Umudayolculuk36 bizde klima var temizde ama hemen rahatsız ediyor ortamı çalıştırıp sonradan girsem bile burnum tıkanıuor damağım bir garip oluyor alerjik durum oluşuyor kullanamıyorum:/
durununannesiiiiii HepimiZ aynı durumdayız hamileler olarak😁Bizde k.maraştayız çok sıcak geceleri asla esmiyo hissedlen sıcaklık bana *2 geliyo diyorum herkeze uykular işkence oluyo 😂😂