Cerences öyle demesinin sebebi testin hesaplanma formülü. Kan tahlili 1. Basamak, ultrason 2. Basamak. Ortak hesabı yapıldığında ortaya ikili test çıkıyor. Siz mutlaka kaliteli ultrasonu olan, ultrason gözü ile ünlenmiş bir doktora daha muayene olun. Şehrinizde var ise perinatoloji ile görüşün. İmkanınız var ise fetal DNA testi yaptırın. İnşallah olumlu güzel sonuçlar alırsınız 🙏