Zelihauzn Kızlar merhabalar dün doktor kontrolüm vardı nst ye bağladı bir tane sancı çıkmış birşey hissediyormusun dedi yok hocam dedim çünkü öyle bi ağrım yok ama bugün adet sancısı gibi oluyor ara ara arkası gelir mi acaba bilgisi olan yazabilir mi 🤷♀️
Kizanesi Zelihauzn kac haftalıksınız ama sanci çıkabilir dogumdan önce de benm de sancim çıktı dogum Sancılarimdi 10 gün oldu 1 haftadır sürekli nisanim da var ama gelmiyor nisaniniz ve suyunuz önemli Nisan gelince 10 günü de bulabiliyor 1 haftayı da bi saat de kişiden kişiye değişkenligi oluyor