Caglamtl_ Kızlar diş ağrım fazlasıyla vardı diş hekimim antibiyotik kullan dedi fakat şimdide apse oluştu bebeğe zararı olur mu?
Caglamtl_ Zezz doktoruma danıştım diş hekimine yönlendirdi diş hekimide çekemem diyor apse oluşunca tekrar konuştum kendi doktorun antibiyotik yazsın diyor