Nurisima 40 hafta olduk doğuramadım daha siz nasılsınız ne yapmayı düşünüyorsunuz 41.haftayı bekleyecek misiniz?
Hilalmira Nurisima 40+1 deyken hiçbir şeyim yokken gece sancılarım tuttu sabahına doğurdum 🙏🏻 Darısı başına inşalllah
Atesbeyinannesi Nurisima 40+1im hala doğuramadım ama yarın ya da pazartesi doğuruyorum artık 😎😂 sezaryen olacak
Burcuseyy Hilalmira ay ne güzel yazmışsınız ya inşallah bizimde böyle olur 40+1 im hiç bir belirti birşey yok 😔
Zehra_123 Hilalmira benim gece 2 saat sancı çektim. Nişan veya suyum.gelmedigi için gitmedim hastaneye. Hâlâ bel ağrım var. Gitmeli miyim. Kararsız kaldım 39+5 im
Esraozh 41 haftaligim pazartesine kadar kendi sancim gelmezse pazartesi yatışın yapılıp suni sancı vereceklermiş.
Nurisima Esraozh suni sancıdan da korkutuyolar yok bebek ilk dışkısını yaparsa enfeksiyon kaparsa suni sancı çok kötü vs 😣
Atesbeyinannesi Nurisima çatım dar bebeğim 4 kilo ve daha kanala girmemiş 😬😂 doktor istersen normal için beklerim ama hem sen hem bebek hasar alabilirsiniz dedi korktum 🙄
Esraozh Nurisima Inşallah rabbim hepimize tek ayazda sağlıkla bebeklerimizi kucağınıza almayı nasip etsin
Hilalmira Burcuseyy öyle demeyin bende aynıydım alttan muayene yaptırdım 2 cm açıklık vardı bence devamınıda o tetikledi. Mutlaka ebelere yaptırın doğum haftanız muhakkak açıklık vardır
Hilalmira Zehra_123 hayır gelmedi. Nişanım 5 6 cm açıklıkla geldi suyum hiç gelmedi sanırım zaten hasta bezi taktım sancılarım başlayınca sızdı sanırım oraya. Hiçbir belirtim yoktu benim darısı size inşallah
Hilalmira Zehra_123 bende aynıydım bi hastaneye gittim nst ye keyfi girmek için ebe sağolsun muayene etti önce 2 cm açıklığım varmış. Nst de ise 0 sancım vardı o gece başladı sabahta doğurdum alttan muayene kesin yaptır