Deringamze yok cok şükür olmadi insallah olmaz da ama benim de kan pıhtılaşması var kan sulandirici hap kullanıyorum. Kontrole gidicem ilerleme yoksa igneye baslicaz. Insallah saglicakla kucagimiza aliriz tüm hamişler. Ilk gebeligim hic bisey bilmiyorum en ufak bisey olsa korku sariyor insanin içini ama artık ilaçlarımı içip tevekkül ediyorum başka da hic biset gelmez elimden .Allah hic bir anneye evlat acısı vermesin .küçücük bir canlıyken bile insan neler hissediyor kim bilir kucağıma aldığım da ne hissedicem saglicakla gelsin insallah .Allah hepimizin yardımcısı olsun .