MSA001 Merhaba güzel Anneler🤍 26+2 haftalık gebeyim ilk haftalarda bu kadar değildım yalnız şu haftalar içimde öyle bir doğum korkusu varkı günler geçsin istemıyorum nasıl yenebılırım ben bu korkumu yaşayan atalatan var mı acaba 👀🙄🙄
minnakanneeee MSA001 walla canım yaşım küçük olmasına rağmen hiç korkmuyorum üstüne üstlük normal doğum istiyorum
MSA001 minnakanneeee benimde yaşım küçük (22)ilk gebeliğim bende normal istiyorum oldukça ama kısmet bakalım 🥰
Kelebek14 Aynı durum bndede vardı ilerleyen haftalarda çok ağırlascan geceleri uyuyamaz nefes alamaz hale gelcen ozamanda insan Korkuyu bi yere atıp doğursamda kurtulsam artık diyor bn suan öyleyim
MSA001 Kelebek14 evet ya birde etraftan gelen kötü yorumlar aslında olacağı söylüyorlar ama insan yaşamadığı için tedırgın oluyor belkı de çok kolay atlatacağız 😁😁👀
Kelebek14 MSA001 emin ol kolay atlatacağız rabbim verir sabrını aşırı tedirgin olduğun zamanlarda doğumu kolay geçen hanımların Doğum hikayelerini oku rahatlıcaksın bak gör