Mnevvr53 2. doğumumu devlette yaptım. Tek kişilik odaya düşükte olsa bi ücret çıkabilir denmişti arkadaşım tarafından. Tesedüfen tek kişilik odada kaldım. Hiçbir ücret istemediler. Çıksaydı da öderdim, çünkü bu sıkıntılı süreçte tek kişilik odada kalabilmek gerçekten lüks, devlet hastanesi de olsa. Hayırlı doğumlar diliyorum size de.