Burcu3506 Burcu-2910 amin canım benim 1 temmuz test günüm içime bişi doğmuyor ama artık çok negatif gördüm
Burcu-2910 Burcu3506 öle düşünme çok umutlu olma ama umutsuz da olma bence olur ama o ilaçlar çok etkili diye duymuştum ne zaman başladın ne şekilde içiyorsun
Burcu3506 Burcu-2910 adetin 3. Günü sanırım başladım 5 gün içtim yumurta kontrolüne gittim kendiliğinden catlamıştı doktor büyüklüğü iyiymiş catladıgında demişti şimdi progestan verdi onu kullanıyorum
Burcu3506 Burcu-2910 inşallah canım ne diyim senle ben aynı şeyleri yaşadık aynı dönemde Allah artık yüzümüze baksın bizi bu dertten kurtarsın bizi başkalarına imrendirmesin
Yenianneadayi2208 [silindi] Zeynep ciğim bebişin, sen nasılsınız ☺️ cinsiyet öğrenince haber ver demiştin. Melek oğlumun 👼 erkek kardeşi oluyor hamd olsun 👶 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Hep dua ediyorum güzel haber bekleyen anne adaylarına 🤲
Kuzucccum Burcu-2910 sizi hatırlıyorum yanlış degılsem aynı Haftalardaydık sonra olmadı deıdnız çok üzülmüştüm size ıns rabbım en yakın zamanda tekrardan o haberı aldırmayı nasıp eder sıze umudunuzu kaybetmeyın 🙏🙏
Kuzucccum Burcu-2910 çok şükür ılerlıyoruz artık zorlanmaya başladım nefes alıp verırken sağlıkla alırız ıns kucağımıza 🙏 senin naısl gıdıyor hastane sürecin kuzum
Burcu-2910 Kuzucccum doktor sıkıntı yok gebe kaldın önceden sıkıntı ve stres yapma yeniden olacak dedi ve duphastın verdi hem olursa tutunsun diye hemde adet düzenlesin diye bekliyorum rabbime bıraktım işimi
Kuzucccum Burcu-2910 ıns en yakın zamanda öğrenırsın verırsın o güzel haberiiii 🙏🙏 dıkakt et stresten uzak dur aynen en azından bı durumun olmadığın bılıyorsun dıkaktlı ol canım🙏