Bende dün oldum aşı, sıra gelmeden önce hep sıra gelsede olsam diyodum cunku doguma yakin covid olmak en korktugum sey hem dogum bilmedigim bi hastanede olucak hem bebegimden ayri kalmak zorunda kalicam diye cok evham yapiyodum nasıl etkilenicemi aklima bile getirmek istemiyorum cunku normalde bile nefes darligi cekiyorum randevu aldiktan sonra icime bi korku düstü doktorum olmami tavsiye etti sağlık bakanlığida 3 aydan sonra tavsiye ediyo dedi ama Aile hekimligindeki hemsireler kendi istediginle oluyosun dimi falan filan dedi bi sinir oldum heryerde aşılanın diye propaganda yapiyo bakanlik ama kendi içlerindekiler insanı şüpheye sokuyo, eşim benden önce oldu aşı bi kac hafta önce oda sormuş biz olmadık olmıycaz demisler emziren ve hamile olan hemsireler olmasamda vicdan yapıcaktım oldum cok rahatmıyım değilim bugün kolum biraz ağrıyo oda biri çarpınca yada zorlayinca onun dısında bi etki yok şimdilik insallah hayirlisiyla yan etkisi olmadan atlatırız bu durumu analık hep zor böyle durumlarda dahada zor