Mervehtp81 Butterflyy1 evet ilk gebeliğim benimde , bende senin haftalarında senin gibi hissediyordum doktoruma sordum oda benim sana açıkladığım gibi açıklamıştı sürekli hissetmek istiyoruz ya belkide ondandır 😊😉
Butterflyy1 Strong_mother01 her gebelik farklı iste hic stres yapma canım doktorun hersey normal diyosa endişe edilecek bisi yoktur
Strong_mother01 Kusciviltisi allahım kucağına sağ Salim almayı nasip etsin inşallah canım ne güzel mutluluklar bunlar doğduktan snra ençok özlenen şeydir heralde tekmeler 🥰🥰🥰