BusraSY benim kendi doktorum verdi öyle sarı görüntü yüzünü gösterdiği zaman son gittiğimdede vercekti ama bnm paşa yüzünü sımsıkı kapatmış eliyle göremedik😅😅 detaylı da da bi tane vermişlerdi ama pek bişeye benzemedi kendi doktorumun verdiği daha güzeldi😊