Kızlar ben bı ihtimal bile olsa doğumu yalnız yani ailemden biri olmayacak kimse gelemiycem yada kaynanam gilde geciricem aslında (hiç istemiyorum ama öyle görünüyor) inşallah normal doğum düşünüyorum ve öyle olur. İşte dikişlerle pansuman yapılıyor ya insan tek yapabilirmi becerirmi tabi ağrılı sancılı olur ama kimseye de yaptiramam kaynanam gil olursa napicam. İllaki ihtiyaç duyar birine biliyorum ama tek kendim becerirmiyim bilenler yazarmi