[silindi] bende 24 haftalığım 1 kilo aldım ama beslenmemi hiç değiştirmiyorum her zaman ki gibi yiyorum, sabah yumurta ceviz süt öğlen meyve akşam sebze baklagil et türevi ne yapılıyorsa, ekmek makarna pirinç tatlı tüketmiyorum, canım tatlı isterse arada yiyorum hep böyleydim şimdide böyle yiyorum, bebek için ekstra yemeye gerek yok, bebeğim de hafif tombik ve uzun önden gidiyor, yani kısaca bebek annenin depoyu kullanıyor sen ne yiyorsan kendine alıyorsun :)