Deryayurt Kızlar eşimin adına yatan süt parasını ben postaneden alabilir miyim yoksa sadece eşim mı alabilir
Deryayurt Pnryr evet yatıyormus emzirme ödeneği adı altında hatta bizim yatmış eşimin e devletinden baktım
Deryayurt Mom54544 eskiden başvuruluyormus ama artık hastaneden sizin adınıza kayıt yapılıyormuş zaten eşim doğum raporunu alırken söylemişler dogumdan 20 gün sonra falan yattı bizim e devletten PTT kurum ödemelerine bakıp kontrol edebilirsin yattiginde
Denizzz16 Çalışmayan anneler için 300 lira doğum parası babayada 200 lira süt parası yatırıyor devlet doğum parasını anne kendi alabiliyor ama süt parasını babanın alması gerekiyor