Eliffkck Merhaba sevgili annelerimiz göğüslerim büyüdüğü için çatlaklar oluşmaya başladı benim gibi böyle bir sorun yaşan var mı? Krem öneriniz nelerdir acaba ? Teşekkür ederim şimdiden 🥰
Mom0891 Eliffkck canım göğüs için lansinoh ,ben 3.aydan beri basen kalça karın bölgeme de lierac kullanıyorum 5 aylık olucam şuan çatlagım yok şükür umarım olmaz☺️Olursada kabulum gerçi