Zehraa89 Kızlar son aydayım oğluma bir isim bulamadım ya emir olsun dedik en son herkes çok kısa diyor sizce nasıl?😒
KucukAnne538 Zehraa89 Çok Güzel isim yeğenimin adı Emir kısa diyorsanız Emirhan Emircan olarak da düşünebilirsiniz ama bence sade emir çok iyi kısa olmasına bakmayın isim güzel ☺️
zehranurr Zehraa89 bence gayet güzel. Önemli olan sizin içinize sinmesi. Çok takılmayın etrafın söylemlerine herkes öyle veya böyle bir kulp takıyor muhakkak.
mmek_2014 Benim büyük oglumun adı da Emir 💙 Ben zaten kısa ve net bir isim olsun istiyordum. İkili uzun saçma isimleri sevmiyorum. Bence gayet güzel bir isim
Truman Zehraa89 kısa sade yalın isimler bana da daha güzel heliyor bence yanına bir isim daha koyarak bozmayın