Merhaba, 8 günlük bebegım var kan uyusmazlıgından dolayı sarılık belirtimiz baskadı 2. Gunumuzde bol bol emzırdım ama yeterli gelmedi. Ertesi gün doktora gittiğimizde 15 olmuatu degeri ve kilo vermıstı mamaya basladık hem emziriyorum hem sağıyorum veriyorum uyandırması oladar zorki dün gittigimzde degerleri aynı ama kilo almaya baslamıs dedi doktor uyandırmak için herseyi deniyorum okadar yazı okudum sürekli arastırıyorum herkes emzirmek diyor emziriyorum sağdıgım sütü veriyorum ama yavrumun gözleri burnu sarı okadar korkuyorum ki ağlamak istemıyorum ama dayanamıyorum onu böyle hasta gücsuz uykulu görmeye.