Kızlar transfer sonrası gonapeptyl vuruldum bu iğne yumurta çatlatma iğnesi değilde yumurta olgunlaştırmak için kullanılıyormuş bide galiba hücrelerin coğalıp bölünmesine yardımcı oluyormuş yani embriyonun tutunmasın da etkiliymiş bugün transfer gününü saymazsak 9.gün erken gebelik testi yapsam çıkar mı sizce