aesma Kapı süsünü odanın kapısına nasıl asabiliriz acaba 🙈 nasıl yapacağımı bilmiyorum yardımcı olurmusunuz bana
SemraErkann aesma kapı tülüyle canım biz ilkinde öyle yapmıştık yine öyle yapacağız tül alacağım yine insatgarmdan ekle beni canım sana kapı nın fotosunu atarım
Eliffff aesma ben dün hastanedeyken çıktım odaların olduğu kata anlamak için😂 çiçekçi geliyormuş o tülle bişeyler yapıyormuş o kapı süsünü istemezsenonu çıkarıp kendininkini tutturuyorsun dedi.
Aysenurtsr Hastane odasiysa eger kapida askilik oluyor oraya asiyorsunuz, genelde tütü alarak kapinin enine ve boyuna ortadan gecirerek oyle takiyorlar. Eve ise yapiskan askilardan alip asabilirsiniz :))
aesma Aysenurtsr askılık yok malesef hastanemde 😃 bende ondan merak ettim neyle tutturdular acaba çift taraflı bantla mı yaptılar diye düşündüm 🤔