Mrvcnsvr benim de öyle canım ilk beşinci haftada başladı. Lekelenme halindeydi, bi kere de kıpkırmızı adet gibi geldi. Kanama alanı veya çocukta herhangi bi şey görünmedi. Transferden beri Progestan fitil ve iğne kullanıyorum. Şunan 7+4 üm yine az önce pembe akıntıya denk geldim. İnşallah bi şey olmaz, sağlıkla alırız kucağımıza, çok bunaldım artık bu durumdan🥺