fenci_anne Kızlar iki gündür bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum, 20+4 gebeyim . 16. Haftada başladı ilk hareketler . Normal mı bu korkuyorum 🥺
fenci_anne Ysmmmnn neden acaba böyle , bebeğin eşi de aşağıda kalmış o yüzden korkuyorum bi sorun var mı acaba diye , geçen hafta gitmiştim doktora
mlkkk fenci_anne 25haftaya kadar düzenli olmaz bi gün hissedip bir hafta hissetmeye bilirsiniz o yine hareket ediyordur siz hissetmiyorsunuzdur