Albayrakcansu Selam kızlar . 38+4 deyim bebeğimin karnımdaki miladı 3 Temmuz . Doktor eğer sancı olmazsa suni sancı ile yatış kararı verdi . Ne yapacağımı bilmiyorum .
Gokalptugcee Albayrakcansu 38+1 im ve dün nişan geldi sanırım bilmiyorum ama devlet hastanesinde mi doğum yapacksnz
Rabia112 Albayrakcansu ayyy bana da dün öyle dedi. Aşırı korkuyorum. Normalde kendisinin gelmesini beklerdim ama kilo alıyor aldıkç normal doğum yapmam imkansızlaşıyor. Nasıl olacak nasıl ilerleyecek hiç bilmiyorum. Bu arada benim de haftam 38+6
Albayrakcansu Gokalptugcee yok hayır özel hastane . Doktorum ayın 3 den sonra 2 gün daha beklenir eğer sancı olmazsa yatış yapar Suni sancı veririz dedi . Bende korkuyorum suni sancıdan . Sezeryan da olmak istemiyorum
arden28 Albayrakcansu evet kasıklarım agrıyo adet sancısı gibi belim agrıyo ateş basıyo ama rahimde açılma yok
elifnurrrr Zeynep_18 bende 38+1 oldum 1 hafta önce 3 cm açıklık vardı çok baskı var sürekli yatıyorum lavobaya bile zor yürüyorum baskıdan dolayı yarın kontrol var bakalım ne diycek doktor
Albayrakcansu Rabia112 benim kızım şuan 3200 51 cm normal aslında kilosu . Ama ağrı yok vücudum da . Çatı ağrısı hiç hissetmiyorum. Haftaya bakacak doktor çatıya
Rabia112 Albayrakcansu bende çatı ağrısı çok oluyor kafasını da yerleştirmiş bir parmak kadar açıklık var ama başka hiç belirti yok. Hakkımızda hayırlı olsun artık 😊
Albayrakcansu elifnurrrr benim arada jilet kesiği gibi bir ağrı oluyor idrar da onun dışında birşey yok
Martha elifnurrrr Zeynep_18 ya bu bıçak saplanır tarzı ağrı çocuk hareket edince mi oluyor sizde de 🥺
elifnurrrr Martha evet içerde kasılıyor hareket ediyor o hareket ettikçe içerde bıcak saplanır gibi şeyler oluyor