Nur2434 meraba canım🌸bende avrupa yakasında oturuyorum bundan bi hafta önce bende sürekli detaylı ultrason randevusu almak için uğraşıyodum .Bi yandan özellere soruyodum ateş gibi fiyatlar veridler bana vazgeçtim .Sonra devletten buldum zar zor oda karşıdaydı anadoludaydı bir gün şans eseri yine randevuyu aradım belki bu tarfta vardır diye ogun sansıma buldum hemde oturduğum yer bağcılarda buldum😊😊bağcılar eğitim araştırmaya gittim innaki doktor okadr ilgiliydiki bi tane vardı zaten allah ondan razı olsun bir sürü şüpheyle gittim o doktora risk var demişlerdi bana yaklaşık 40-45 dakika benimle ilgilendi bebeğin her noktasına ayrı baktı içimi rahatlattı .Demem oki eger sende bu taraflarda arıyosun bence önce bu hastaneye bir şans ver ben cok memnun kaldım özeller oldukça pahalı 😕