Kızlar merhaba sonunda bende doğum hikayemi yazdım cok hikayeler okudum korku heyecan içinde acaba benimki nasıl olacak cok korkuyorum diyordum formları okuyup hep bnde cok korkuyorum yazıyordum herkese 39+3 te sezeryan doğum yaptım normal doğumu catım kemiğim dar oldugu için olmadı doktorum olursa bebeğini vakumla cekmek zorunda kalırız bebeğinin koluna bacagına zarar gelir dedi bizde madem öyle beklemenin daha fazla anlamı yok eşime söyledim yanımda değildi sezeryana karar verdik eşimle doğumdan Bi gün önce gece geldi. Sabah gittim yatışım yapıldı anestezi için testler yapıldı damar yolu acıldı sonuclar cıktıktan snra alacaz dediler, önlüğü mü getirdiler giyindim hazırlandım sedyeyi getirdiler hastayı götürüyoruz dediler ben cok korkuyorum tabi götürüleceğim vakte kadar ailem yanımda destek cıkıyor korkma diyor ama ben halen korkuyorum, asansöre doğru götürdüler ameliyat katına indik beni götüren hemşire konuşuyor benimle korkma abla diye ben hiç ameliyat olmadım korkuyorum dedim ameliyat yerine geldik beni ameliyat masasına kaldırdılar sedyeden oturur pozusyonu aldım, anestezi uzmanı tahlilerin temiz belden tümden mi istyrsun dedi eger tahlil temiz olmasaydı tümden derdim seninle karar vermezdik dedi ama tahlili temiz sen karar ver dedi ben bebeğimi görmek istyrum dedim belden spinal anestezi oldum iğnem vuruldum kasma kndini dediler igne vurulursun ya onun gibi hiç acımadı 5 10 sn içinde uyustu hiç hissetmedim bacaklarımda uzandırdılar örtüler örtüldü doktorum geldi yaptıgı her işlemi anlatacam dedi elim karnında hissediyor musun dedi hayır dedim kesiyorum dedi kesti ve karnımdan gögüsüme doğru baskı yapıldı bebegi cıkarırken onu hissettimm üst kısım çünkü bebeğin geliyor dediler ve geldi saat tam 12nde o an o ses bambaşka bebeğimi gösterdiler bana sonra alıp götürdüler giydirmeye benim estetik dikişim yapıldı doktorum sohbet ediyor benimle benim bebeğim orada aglıyor sesi nasıl geliyor anlatamam dikişim bitti bebegimi babasına götürdüler beni de 15 dk sonra götürdüler bebeğim ailem hiç korkmayın korkulacak birsey yok anca yazabildim kndime gelip sormak istediğiniz birsey olursa sorun