Kızlar benim ilk gebeliğim kese düzensiz olduğu için düşükle sonuçlanmıştı.. ozeldeki doktorum tedbir olsun diye ecoprin 150 mg kullandirmaya başladi 28 haftaligim gebeliğimin başından beri kullanıyorum galiba 32. Haftada falan biraktiriyolarmis bıraktığımda bir şey olursa diye çok korkuyorum benim gibi ecoprin kullanıp bıraktıktan sonra sorun yaşamayan var mı merak ediyorum