Doktor keseyi bebeği ve kalp atışını duydu. 3 düşük yaşadım.İlk defa kalp atışı duydum. Ancak kesenin yanında kanama alanım var. Düşük riskiymiş. 19 gündür kahve akıntım devam ediyor. Proluton ve progestan kullanıyorum. Ona rağmen böyle. Dualarınızı bekliyorum.