Tazegebe1 Kızlar sabah lavaboya gittim adet sancısıyla bi baktım nişanım gelmiş 39+1 im bugün sabah daha çoktu ağrılarım azaldı şimdi ne yapmalıyım sizce evde sancu mı bekliyim gidip doktora baktırayım mı😕
Gull_94 Tazegebe1 tedbır amaclı bı arayın sorun veya gdın bugun bolca harekt edp bıkac kez dus alın kolay gecer sag salım alırsnjz kucagınıza alırsınız ınsallah bebegınızı🌸🙏🏻
Gokalptugcee mlkkk nişan nasıl bir şey dün benmde geldi böyle ilk kahverengi bi sümük gibi az bi akıntı oldu daha sonra kıvamı daha da yoğun salyangoz gibi 🤣 tabi böyle tabir edeblyrm beyaz bi akıntı oldu acaba nişan mı bu sonra da sarıya döndü az az geldi
mlkkk Gokalptugcee tıpa görevi görüyor katı kıvamda mukoza yapıda kahverengi kanlı bi yapı dediğiniz gibi salyangozu andırabilir. Bazılarında beyaz kansız olabiliyor ama kıvam olarak et parçası gibiymiş 😊
Tazegebe1 Gokalptugcee Benimki çok afedersiniz ilk adet olunca pembe akıntı gelir ya öyle geldi sonra kahve lekeye döndü
Gokalptugcee mlkkk aynn ama şefaf renkteydi sonra ki gelen çok koyu salyangoz gibi yani nişan da renk önemli mi illa kahverengi mi gelir benim ilk gebelik hastaneye de gtmedm sabcım da yok