MerCih Hanımlarrrrr şu anda yoldayım hastaneye gidiyorum tahmıni 5+1 im sizce ultrasyonda görünür mü inş doktor kötü birşey demez yüreğim ağzımda resmen dua edin lütfen
SayeMom MerCih bende şuan 5+3′üm doktorum 10 gün öncesinden bugün için gel dedi kese için. Bende bugün gideceğim
busrab53 MerCih 4+6 da gittim adetim 4 gun gecikmisti ustten bakti kalinligin iyi dedi betama bakti 262 dedi 2 hafta sonra gel su an kese görünmez sizin betaniz da su an azsa gorunmemesi normal