Merhaba arkadaşlar ben 21 haftalık hamileyim aşı sırası banada açıldı gidip vuruldum ama içim hiç rahat değil aranızda vurulan varmı. Doktoruma sotdum gebeler üzerinde bi çalışma yok sizin tercihinize kalmış dedi vurul ya da vurulma demedi. Sizden vurulupda skbtı yaşayan veya bi skntı çıkmayan varmı rabbim herkese şifa versin inşallah