DFNMRYM o sizin düşünceniz siz önceden bilmek istiyorsanız tüm testleri yaptırın kimse engellemiyor ki sizi herkesin kendi tercihi herkes bebeği ve kendisi için en iyi olanı yapar sizce test yaptırmak iyidir bence yaptırmamak iyidir tercih meselesi dediğim gibi siz strese girmiyorsanız buyrun yaptırın ama yaptırmayanı da eleştirmeyin çünkü bu bize bırakılmış hiçbir test zorunlu tutulmuyor herkes tercih etmekte özgür