merhabalar kızlar bi genimde pıhtılaşma var iki de kaybım var. 4 haftalık hamıleyim daha keseyi görmedik o yüzden yarın tekrar gidecegim doktor keseyi görmeden ilaclara baslayamayız dedi. Korkularım var ya bir şeyi olursa diye? Keseyi gördükten sonra ilaçlara baslayanınız var mı? Şuan sadece folik ASit kullanıyorum